luni, 8 noiembrie 2010

Bun venit intre hainute !

Sper ca navigarea prin acest blog sa fie o experienta placuta !

O parte din hainele pe care le scot la vanzare sunt noi iar o alta parte sunt purtate. Va asigur ca cele din categoria "purtate" nu sunt uzate ci doar folosite de 2 , 3 ori.

Cu toate stim cat de euforice putem deveni in fata unor magazine si cat de usor putem cheltui pana si ultimii banuti pe tot felul de hainute.
Mie, personal mi se intampla des sa ajung acasa cu haine pe care sa nu reusesc mai apoi sa le port . Fie nu am la ce sa le port, fie pur si simplu ma razgandesc si ajung sa cred ca nu sunt stilul meu....
Cine a spus ca noi femeile suntem firi complicate nu a gresit deloc! :))

Oricum , cred cu tarie ca orice hainuta merita o a doua sansa! Asa ca , astept cu nerabdare ca vizitatoarele mele sa descopere hainele care li se potrivesc si care pot sa aduca un strop de bucurie in viata lor!

Spor la shopping!

PS: Nu ezita sa pui intrebari cu privire la produsele afisate! Imi va face placere sa vorbesc despre haine.


Si nu uita: Orice haine chic e un plus care se adauga personalitatii tale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu